Aktivitetet e fundit
peru

Konkurs muzikor për fëmijë, Peru

olimpics-pic5

Aktivitete në Natyrë, Rusi

oinam-2009-020

Konferencë, Meksikë

mullah

Kali i fundit...

Kali i fundit... Një ditë një mulla erdhi në xhami për të bërë predikimin e tij, por brenda xhamisë gjendej vetëm një person. Mullai mendoi: - A duhet të flas, apo jo? Meqënëse nuk mund të vendoste vetë, vendosi të pyeste vetë personin. - Sikurse e shikon je vetëm, si mendon? A duhet ta bëj predikimin apo jo? - Më vjen keq, unë jam një njeri i thjeshtë dhe nuk di gjë nga këto. Megjithatë, kur unë shkoj në stallën që punoj dhe shoh se të gjithë kuajt janë larguar dhe ka mbetur pas vetëm një, unë për vete i jap të hajë. Mullai i entuziazmuar nga fjalët e besimtarit filloi predikimin me një frymëzim të rrallë. Po fliste më tepër se dy orë dhe pasi mbaroi e pyeti besimtarin: - A të pëlqeu predikimi im? - Unë të thashë që më parë se jam një njeri i thjeshtë dhe nuk di shumë gjëra. Por kur shkoj në stallë dhe shoh se të gjithë kuajt janë larguar dhe ka mbetur vetëm një, medoemos do ta ushqej. Por do t'i jap aq ushqim sa duhet të hajë një kalë dhe jo se sa do të hanin të gjithë kuajt së bashku. Postuar me: 2015-03-05 06:18:19

adresaereakropoliiri

Po shpërngulemi!!!

Qendra Kulturore & Filozofike Akropoli i Ri po shpërngulet. Pas pak ditësh do të mund të na gjeni tek Rruga Thanas Ziko, afër Vilës Goldi.  Postuar me: 2015-02-25 06:13:06

trumanshow

THE TRUMAN SHOW:Filmi nga pikëpamja filozofike

THE TRUMAN SHOW Një film thellësisht shoqëror, një kryevepër në llojin e saj. Shumë kritikë e cilësuan si një pikë referimi kur doli në kinematë e botës për herë të parë. Në përgjithësi ishte një film i cili krijoi fansa dhe kundërshtarë. Gjendje të ndërmjetme nuk ekzistonin. Atyre që u pëlqeu e adhuruan, ndërsa atyre që nuk u pëlqeu, e urryen. Por asnjëri nuk flet për të, pa interes. Nëse “Frankenstein” i Mery C. Shelly shprehte fillimin e problemeve të epokës së re që po lindte, një epokë në të cilën njeriu do të përdorte teknologjinë për herë të parë, këtu kemi pjesën e dytë të këtij problemi. Njeriu shndërrohet në Perëndi (nëpërmjet televizonit) dhe arrin në pikën ku kontrollon jetën e një njeriu tjetër, ta skenografojë, ta përkufizojë, të zgjedhë për të dhe të gjitha këto për mbështetjen e publikut të pangopur. E keqja është se “Perëndia – regjizor” nuk arrin të vetëdijësohet për të keqen që po shkakton dhe vazhdon të besojë (lihet të kuptohet diçka e tillë në dialogun e tij në fundin e filmit), se të gjitha ato që bëri ishin në të mirë të protagonistit. Pra vesh në mënyrë ideologjike, dëshirën e tij për pushtet dhe para, duke u fshehur kështu nga vetë vetja e tij. Historia është e thjeshtë dhe për fat të keq shumë familjare për brezin që rritet me telenovela dhe Reality Show. Një fëmijë lind, lindja e tij filmohet dhe shfaqet në televizion, si dhe çdo sekondë e jetës së tij, që nga lindja e më tej. Regjizori i krijon teksa ai rritet një botë tërësisht të rreme dhe e lë që të besojë se është e vërtetë. Gjithçka ndodh është një gënjeshtër. Familja e tij, shokët e tij, shkolla që mbaroi, qyteti në të cilin punon dhe jeton, gjithçka është një inskenim dhe njerëzit janë aktorë, kjo është puna e tyre. Është plotësisht i izoluar në një botë të rreme dhe nuk është i vetëdijshëm për gjendjen në të cilën jeton. Jeton pa entuziazëm brenda rutinës së tij, çdo ditë takon të njëjtat gjëra dhe kjo i sjell një lloj sigurie, duke mos kërkuar diçka më thelbësore. Ata që e kanë lexuar Platonin, fillojnë të kuptojnë se ku do të dalë regjizori i filmit. Platoni në Mitin e njohur “Miti i Shpellës”, shfaq këndvështrimin se bota në të cilën jetojmë dhe perceptojmë është një Shpellë e madhe në të cilën njerëzit jetojnë të lidhur. Shikojnë hijet që bien mbi një mur përballë tyre sikur të ishte një ekran. Këto hije formohen nga drita që futet nga hyrja e shpellës. Të lidhurit mendojnë se hijet janë realiteti. Gjithashtu, vazhdon Platoni, aty poshtë jetojnë dhe “Zotërit e Shpellës” – Shiko regjisorin e jetës së Trumanit – që i modifikojnë këto hije, duke u dhënë shumë forma nga kalimi kundrejt dritës, në mënyrë që të lidhurit të kenë më shumë arsye për t’u marrë me to, të mos arrijnë asnjëherë të shohin zinxhirët e tyre dhe aq më pak të çlirohen nga to dhe të dalin nga shpella. Në mënyrë të ngjashme tek filmi, Truman jeton një realitet ëndërrimtar, ku gjithçka është në vendin e vet, gjërat janë të sistemuara, nuk ka frikëra, ankthe, por… larg të Vërtetës. Në një moment fillon të dyshojë (edhe këtu dashuria luan një rol të rëndësishëm, sikurse në shumë Mite, ajo bëhet shkaku i kërkimit) dhe dalëngadalë lind brenda tij dyshimi dhe “përse”-ja. Në Lindje besojnë se ky është momenti i lindjes së Nxënësit të Jetës – domethënë të filozofit – kur njeriu fillon të vrasë mendjen për përse-të dhe si-të e gjërave. Që të thyejë dikush zinxhirët e tij dhe të dalë jashtë, drejt dritës, drejt botës së vërtetë sigurisht që lyp një Vullnet të madh (një nga virtytet më të larta Shpirtërore). Që të lërë dikush sigurinë e shtëpisë së tij dhe të familjarëve (qoftë në nivelin fizik apo në atë psikologjik) është një arritje shumë e vështirë. Kështu Nxënësi burrërohet, tejkalon frikat e tij, sepse dëshira për Liri, domethënë dije, është një pasion që e shndërron në një Hero (siç e përmend shumë bukur Xhordano Bruno në librin e tij Pasionet Heroike, apo siç e tregoi Homeri që vuri Odisenë të kalonte 10 vite prova për shkak të Dashurisë së tij për Atdheun dhe Penelopën e tij). A nuk është kjo karakteristika e Heroit? Që të ketë Burrëri, Durim dhe Këmbëngulje, që të përpiqet për t’i tejkaluar vështirësitë, të jetë i vërtetë, larg çdo hipokrizie, dhe të jetë nën veprim në mënyrë që ti ndihmojë të tjerët, duke u dhënë atyre një shembull. Pra, është shumë e vështirë që të dalë dikush nga shpella, një provë e vërtetë. Kështu është edhe për Trumanin. Është shumë e vështirë të dalë nga skena e rreme që i ka vënë regjizori. Ne që e shohim nga jashtë, na duket për të qeshur se si për pak mbytet në një det të trazuar (përsëri si tek Odisea), e krijuar nga regjizori që të mos arrijë në murin prej kartoni që e ndan nga bota reale. Por le të mendohemi paksa këtu. Sa herë kemi pasur frikë nga diçka e thjeshtë që na është dukur si diçka e pakalueshme. Le të kuptojmë se kush e shkruan skenarin e jetës tonë dhe na kushtëzon me nevojat (zinxhirë do të thoshin filozofët Lindorë). Çfarë është ajo që na bën të vrapojmë gjatë gjithë jetës sonë duke ndjekur gjëra materiale dhe duke mos e pyetur veten asnjëherë se çfarë do Shpirti ynë, kush është kuptimi i ekzistencës sonë, esenca e njeriut, cilat janë misteret që fsheh Universi? Dhe ndërsa të gjitha këto na tingëllojnë shumë të bukura kur i dëgjojmë dhe Shpirti ynë preket nga këto pyetje sikur të jetë duke u kujtuar për diçka të vjetër, vjen përditshmëria (Reality Show ynë) duke trazuar Shpirtin me mendime të tilla si ku të gjej një celular më të ri, cila është bursa më e lartë për të shkëmbyer paratë etj. Kështu, duke qënë rehat nën mbrojtjen që na jep skena e rreme, ndoshta nuk do të arrijmë asnjëherë në momentin e madh të Trumanit, kërkimi për daljen nga muri i rremë, hapi i parë drejt Lirisë Brendësore. Postuar me: 2015-02-19 06:51:39

Rreth Nesh
Akropoli i Ri është një Organizëm Ndërkombëtar Kulturor dhe Filozofik që gjëndet në mbi më shumë se 60 shtete dhe mbledh më shumë se 20.000 anëtarë aktivë,
ashtu si edhe qindra mijra miq të cilët shprehen në më tepër se 20 gjuhë të ndryshme dhe përfaqsojnë një gamë të gjërë prejardhjesh kombëtare, besimesh fetare dhe trashëgimish kulturore, duke përbërë një shembull të mrekullueshëm mirëkuptimi dhe bashkëjetese sociale.
Copyright © Akropoli i Ri - Albania 2015 Na kontaktoni Artikuj Aktivitete Me se Merremi Rreth Nesh Kreu